Cendol Durian Sedap Berdekatan Putrajaya


Assalamualaikum .

Hello =)


Nah, jemput tengok sambil telan ayaq lioq


Cendul durian.

Dah lama fiza duk mencari kat mana la cendol yang sedap kat Putrajaya ni, tak pernah jumpa. Sekali masa keluar dengan kawan-kawan hari tu, dorang bawak pegi kat tempat ni, menjerit oiikk tengok ada cendol ni.hakhak. Dah la time pegi tu tengahari  panas cenggg. Paling teruja sebab kedai ni dekat sangat dengan rumah fiza , adehh guane la tak pernah tahu sebelum ni eh o.o

Cendol Bakar . Lokasi di Medan Selera Kg.Dato Abu Bakar Baginda . Berdepan dengan pusat-pusat latihan bank . Kalau orang Putrajaya mesti tahu lah tempat ni, kalau bukan orang Putrajaya nak merasa makan cendol kat sini, sila waze oke!

Cendol biasa, cendol durian, cendol pulut durian semua ada. Harga dalam RM3.00-RM4.50 semangkuk. murah ajaa .


6 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤