Detox Chia Seed

3:42 PM


Assalamualaikum .

Hello =)


Air Masak/Mineral
Sesudu Chia Seed
Sebiji Limau
Sedikit Gula

Campur semua tu dalam botol, goncang dan tunggu chia seed tu kembang. Lepas tu, minumm!

Sedap oikkk. Korang try lah. Bagus untuk penghadaman jugak nih =)




You Might Also Like

7 AdamHawa Ohsem

  1. tertarik sbb nama Fantagiro...
    sy ingt sy sorang je mengila Fantagiro..ada jugak geng tgok cerita tu..
    sampi berangan nti dah de anak nak letak nama Fantagiro & cntik mcm Fantagiro..sekli kena marah kat laki..kwang2

    ReplyDelete
  2. haaaaa.. nak try buat mcm ni gak la..

    ReplyDelete
  3. Macam mudah nak buat. Boleh nak cuba juga. Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. ehh best jugak chia seed ni.. preggy mum boleh kan...

    Salam kenal dari Mama Jue.. Mama Followers #927

    ReplyDelete
  5. Senang membuang dan puasa pun leh jogging berjalan hampir 6km. I like. Please come back fast need more workout!

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts