Khasiat Susu Kambing Hayra dengan Ekstrak Tomato dan Kurma

Assalamualaikum .

Hello =)

Susu Kambing dengan campuran ekstrak Tomata dan ekstrak kurma?  Jujurnya, ni pertama kali fiza dengar tentang susu kambing yang dihasilkan dengan campuran tomato ni . Kalau susu kambing dengan campuran kurma memang biasa la fiza minum malah sekarang pun memang banyak dijual dipasaran, tapi ni dengan gabungan tomato ni, menarik . Apa laa rasa dia .


Susu kambing istimewa yang fiza nak kongsikan tentang kebaikannya ni ialah susu kambing HAYRA. Khasiat tomato ni semua orang tahu sangat bagus untuk kecantikan kulit , sebab tu bila adanya susu kambing yang dihasilkan bersama dengan ekstrak tomato dan kurma ni fiza rasa macam teruja pulak nak cuba . Semua gabungan bahan tu kan bagus untuk kesihatan diri , jadi bila dalam satu sachet ada semua bagus dan diperlukan oleh badan, rugi la kalau tak cuba kan . Bila dapat je susu ni kat tangan fiza, tiba waktu sahur, terus fiza cuba ! 


First time cuba dan terus, waaa sedapppnya . Rasa vanilla yang lazat dan korang tak perlu risau dengan bau hamis yang selalu orang duk risau bila nak minum susu kambing tu, memang tak ada langsung rasa hamis ke, rasa kambing ke, atau apa-apa rasa yang tak menyenangkan. Sedap sungguh weh ! ni kalau ada biskut orea ni, mencicah sekali mahu rasa macam makan mcflurry ni. hikhik 

Khasiat yang terdapat dalam Susu Kambing Hayra dengan Ekstrak Tomato dan Kurma

Khasiat Susu Kambing 

  • menguatkan tulang & gigi
  • membantu merawat pelbagai penyakit kulit
  • baik untuk kesihatan keseluruhan
  • baik untuk gastrik
  • baik untuk kesihatan dalaman
  • kulit lebih berseri & halus
  • mencantikkan kulit & merawat sel kulit mati
  • memulihkan tenaga & awet muda
  • sesuai untuk ibu hamil
  • sesuai untuk ibu menyusu
  • sesuai untuk seisi keluarga

 Khasiat Tomato


  • mengandungi Vit A & Vit C
  • mengecilkan pori-pori di muka
  • menghaluskan kulit
  • memutihkan kulit
  • mengatasi kulit berminyak
  • menggebukan kulit
  • mencerahkan kulit

 Khasiat Kurma

  • menguatkan daya ingatan
  • mengatasi masalah sembelit
  • merawat asma & kahak
  • mengatasi ekzema
Dengan gabungan campuran ketiga-tiga bahan yang memang semua orang sedia maklum tentang kebaikannya dari segi kesihatan dan kecantikan ni, maka dengan terhasilnya susu kambing ni, sangat bagus untuk kita semua yang sangat mementingkan kesihatan tubuh badan dan kecergasan sepanjang hari ni . Satu lagi yang perlu korang tahu, Susu kambing Hayra ni merupakan produk pertama di Malaysia yang dihasilkan dengan campuran ekstrak tomato dan kurma ni.

Susu kambing Hayra ni sesuai diminum malah digalakkan untuk diminum oleh semua peringkat lapisan umur termasuk,

  • Bayi (6 bulan ke atas) & Kanak-kanak
  • Ibu Mengandung
  • Ibu Menyusu
  • Warga tua
  • Penderita Penyakit
  • Ahli Sukan
  • Pelajar & Pekerja
  • Wanita yang pentingkan dan menjaga kecantikan
  • Sesuai untuk seisi keluarga
Untuk ibu menyusu yang kekurangan susu badan, sangat bagus untuk ikhtiar perbanyakkan susu badan dengan amalkan minum susu kambing ni . Begitu juga untuk wanita yang dalam usaha untuk hamil, amalkan susu kambing ni, Insya Allah membantu dengan Izin-Nya jua . 

Memandangkan sekarang ni kita dalam bulan Ramadhan, jadi untuk menambahkan tenaga seharian berpuasa, korang boleh minum susu ni waktu bersahur seperti fiza :)

 Dan, cara penyediaanya pun sangat mudah ,





Info Lanjut / Untuk Pembelian :

WhatsApp : 0199188525
Facebook : Susu Kambing HAYRA 
Instagram : susukambinghayra_hq 
Harga : RM45 (semenanjung) / RM 50 (Sabah dan Sarawak) - 20 sachet sekotak



4 comments

  1. First time dengar, macam pelik ja bunyi susu ada campuran tomato ��

    ReplyDelete
  2. macam sedap je susu dengan tomato .. tak pernah try lagi , biasa yang choc je hehe

    ReplyDelete
  3. Jujur, 1st time try Susu Kambing Hayra ni, memang tertarik terus.. :)

    ----
    ERAZ FADLI | Bagi Hadiah Raya Aidilfitri 2017

    http://www.erazfadli.com/2017/06/eraz-fadli-bagi-hadiah-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete
  4. Juju suka perisa vanila...sedap ni kalau minum time sahur...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤