Wednesday, May 24, 2017

Menu Kegemaran Di KFC

Assalamualaikum .

Hello =)

Setiap kali ke KFC, mata fiza mesti tertumpu kat menu ni dulu , beli dan beli sampai tekak dah bosan . Bila tekak dah lali, stop kejap beli, sekarang beli lagi. Haha. Asal KFC je mesti tu je pilihan fiza ,


Ni dia , ehh jap


Haa, ni dia, Loaded Potato Bowl . Aummm . Sedap dia lain macam oik. Fiza boleh habis semangkuk tu sampai rasa nak tambah lagi :p . Semangkuk tu RM5.90 je, murah kan .

Ini lunch paling senang dan menggembirakan perut fiza kalau kena tugas luar, macam hari ni :')


8 comments:

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤